Reklamacje & Zwroty

Reklamacje ArtSeries

Na samym wstępie pragniemy zaznaczyć, iż wszystkie nasze przesyłki są zabezpieczane do transportu z najwyższą starannością. W razie gdyby jednak zamawiany przedmiot dotarł uszkodzony podajemy szczegółowe informacje w jaki sposób należy postępować.

Pobierz gotowy wzór formularza który należy wypełnić w zależności od sytuacji

Zwrot towaru

Rekompensata

1. Odbieranie przesyłek

Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia uszkodzenia należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkody. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.

Protokół szkody:

Protokół szkody powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności: - informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streach'owa ( czy posiadają jakiekolwiek uszkodzenia, np. porwany lub wgnieciony karton zgniecenie kartonu, podziurawienie, uszkodzenie kątownika, odklejona taśma sklejająca karton itd. Jeżeli opakowanie posiada wyżej wymienione bądź inne naruszenia konieczne jest zaznaczenie tego na protokole.) - zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe ( identycznie jak w przypadku opakowania zewnętrznego ) Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza! Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.

2. Zamówienie kuriera w celu wypisania protokołu szkody

Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się być uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkody. Numery infolinii : Rohlig Suus - 58 770 29 04 / DHL - 22 5 650 000 - operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkody.

3. Kontakt z naszą firmą

Po uzyskaniu protokołu szkody jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: reklamacje@artseries.pl, Danpol. ul. Polska 17, 81-339 Gdynia oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego: - udzielenia rabatu na naprawę własną - wymiany przedmiotu na nowy - naprawy zaistniałej szkody Istnieje również możliwość przesłania protokołu drogą elektroniczną - wiadomość email. W takim przypadku należy zeskanować protokół i przesłać na e-mail'a reklamacje@artseries.pl Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań żeby złożoną reklamację rozpatrzyć maksymalnie szybko. W większości przypadków reklamacja rozpatrzona zostaje już dzień po jej złożeniu.

Zwrot Towaru

Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)" Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi dotrzeć na adres firmy w stanie nienaruszonym i niezmienionym tzn bez jakichkolwiek uszkodzeń, ubytków, rys itd. dlatego prosimy o bardzo staranne zapakowanie i ubezpieczenie przesyłki zwrotnej. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 14 dni od otrzymania towaru wysyłając informację na adres mailowy: reklamacje@artseries.pl, jeszcze przed nadaniem przesyłki. Przesyłkę należy odesłać na adres firmy tj. Artseries_pl, ul. Polska 17, 81-339 Gdynia. Prosimy w takim przypadku o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu towaru, który dostępny jest na stronie www.artseries.pl, dział "Reklamacje i zwroty". Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie za pomocą przelewu bankowego na numer rachunku wskazany w formularzu. Do formularza prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura). Nie odbieramy przesyłek za tzw. pobraniem. Paczkę należy wysłać na własny koszt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium