artseries_pl
99,5 kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam952Nie polecam5

Zgodność z opisem
4.9
Czas wysyłki
5
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
5

Pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na pytania

1. Sprzedaż Ratalna

Jaki jest czas realizacji zamówienia w przypadku zakupu na raty ?

W przypadku zakupu na raty, w większości przypadków całkowity czas realizacji zamówienia ( od momentu złożenia zakupu do otrzymania zamówionego przedmiotu ) wynosi mniej niż 5 dni roboczych.

W jaki sposób mogę dokonać zakupu na raty ?

Zakup na raty za pośrednictwem naszego sklepu internetowego jest wyjątkowo prosty. Wystarczy dodać wszystkie interesujące Państwa przedmioty do koszyka oraz jako formę płatności wybrać odpowiednią dla siebie formę płatności ratalnej.  Dzięki temu będziecie Państwo mieli możliwość wypełnienia wniosku ratalnego.

Istnieje również możliwość płatności kartą, w takim przypadku oczywiście umowa jest na zasadach banku w którym państwo posiadają kartę.

Czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku i otrzymania towaru mogę zwrócić towar ?

Oczywiście tak. Jeżeli okazałoby się, że nie są Państwa w pełni usatysfakcjonowani z posiadania zakupionego przedmiotu istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu nie dłuższym niż 14 dni. Towar, podobnie jak w przypadku normalnego zakupu, musi wrócić do naszej siedziby w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony oraz z dowodem zakupu. 

2. Statusy dostępności

Co oznaczają statusy dostępności ( Na magazynie, Termin nieznany, data ) ?

Statusy dostępności mają charakter informacyjny. Zgodnie z ich brzmieniem określają czy towar jest dostępny aktualnie na magazynie, czy też nie.

  1. Na magazynie - towar jest dostępny od ręki, możliwość natychmiastowej wysyłki.
  2. Brak - nie znamy terminu dostawy, z reguły jest to okres nie krótszy niż 1-2 miesiące. - W takim przypadku zakup danego towaru nie jest możliwy.
  3. Przypisana data - Jest to orientacyjny termin dostawy danego przedmiotu. Data ta może ulec delikatnej zmianie ze względu na odległy transport. W takim przypadku istnieje możliwość zakupu jednak wysyłka odbędzie się w dniu dostawy bądź dzień po. Dokonanie zakupu przedmiotu przed dostawą gwarantuje Państwu zachowanie widocznych w momencie składania zamówienia cen nawet w przypadku podwyżek. Dodatkowo daje to Państwu gwarancje otrzymania danego towaru. Oczywiście w dniu dostawy bądź w dniu wysyłki będziemy się kontaktować

 

 

 3. Transport, doręczenia, zwroty

 

Jak szybko otrzymam przesyłkę ?

Dokładny czas realizacji uzależniony jest od 2 podstawowych elementów. Wybranej formy płatności ( pobranie, płatność z góry ) oraz gabarytu zamawianego przedmiotu / ów.

W przypadku pobrania przesyłki wysyłane są praktycznie natychmiast ( nie dłużej niż w ciągu 24 godzin ). W przypadku płatności przelewem oczekujemy na zaksięgowanie się pieniędzy. Przykład - jeżeli dany przelew został zaksięgowany na naszym koncie do godziny 12.00. w środę wysyłka zostanie zrealizowana prawdopodobnie jeszcze w środę - maksymalnie w ciągu 24 godzin. W przypadku księgowania po godzinie 12.00 w środę przesyłka zostanie wysłana najszybciej w czwartek.  

Czas doręczenia od momentu wysłania wynosi maksymalnie 24 godziny w przypadku zwykłych paczek ( przedmioty drobnicowe i małe meble ) oraz 48 godzin w przypadku palet ( np duże meble ). 

Dodatkowo informujemy, iż nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia z winy firm kurierskich / spedycyjnych. 

Zaznaczmy również, iż powyższy opis dotyczy standardowej procedury realizacji zamówień. Zdarzają się oczywiście sytuacje gdzie realizacja trwa dłużej ze względu na nieprzewidziane komplikacje typu wady mebla, niekompletny adres odbiorcy itd.  W takim przypadku kontaktujemy się i informujemy co ma miejsce. 

Czy kurier wniesie mi przesyłkę do domu ?

W przypadku zwykłej paczki ( przedmioty drobnicowe, małe meble itd ) kurier zobowiązany jest doręczyć przesyłkę bezpośrednio do rąk odbiorcy. Zakładając, iż kupujący mieszka w bloku kurier ma obowiązek wnieść przesyłkę bezpośrednio pod drzwi mieszkania. 

W przypadku przesyłek wysyłanych na paletach ( duże przesyłki / meble ) kurier zobowiązany jest doręczyć paletę do pierwszych drzwi wejściowych danego adresu. Oznacza to zatem, iż jeżeli ktoś mieszka np. w bloku kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebli na piętro czy też do mieszkania lecz zobowiązany jest doręczyć paletę przed drzwi klatki schodowej. 

Czy kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzę przesyłkę ?

Tak. Niezależnie co dany kurier będzie sugerował podczas wręczania przesyłki ma on obowiązek poczekać aż odbiorca sprawdzi przesyłkę. W przypadku gdy nie sprawdzają Państwo przesyłki bezpośrednio podczas jej odbierania konieczne jest zaznaczenie, iż odbierają Państwo przesyłkę z zastrzeżeniem. W innym przypadku ewentualna reklamacja może zostać nie uwzględniona. 

Czy przesyłki są starannie pakowane ?

Tak. Zaznaczamy, iż tak na prawdę nam, bardziej niż klientom, zależy na doręczeniu bez uszkodzeń albowiem w przypadku ewentualnej reklamacji to my ponosimy dodatkowe, zbędne koszty. 

4. Pytania ogólne

 

Czy mogę zwrócić przedmiot/ y?

Zgodnie z prawem każdy przedmiot zakupiony drogą internetową można zwrócić w ciągu 2 tygodni od otrzymania. Zwrot oczywiście odbywa się na koszt klienta.

Czy jest jakaś gwarancja na Państwa przedmioty?

Wszystkie nasze przedmioty objęte są gwarancją dwuletnią. Do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji wystarczy posiadać dokument zakupu ( paragon / faktura ). Zapobiegawczo prosimy pozostawić prowadzoną z nami korespondencję mailową na wypadek gdyby dany dokument się zagubił. Pozwoli to Państwu odnaleźć dane zamówienia ( numer itd ) nam natomiast rozpatrzyć reklamację z ominięciem paragonu czy też faktury.  

Czy wykonujecie meble na zamówienie ?

Nie. Nie wykonujemy mebli pod zamówienia, jesteśmy importerem a nie producentem.

Czy mogę zmienić tapicerkę ?

Nie. Niestety nie ma możliwości jakichkolwiek zmian. Wszystkie meble są w pełni wykonane.   

Czy mają Państwo swój oddział w... ?

Jedynym miejscem gdzie mamy salony wystawowe jest miasto Gdynia. Nie koncentrujemy się na tworzeniu innych, dodatkowych oddziałów w miastach wojewódzkich ze względu na fakt, iż w takim przypadku mając większe koszty musielibyśmy podnieść ceny naszych produktów.

5. Kolory, serie, kolekcje

 

Jaki jest kolor mebla, czy meble, serie do siebie pasują itp?

Każdy mebel na stronie naszego sklepu internetowego ma w opisie zawartą informacją koloru wykończenia. Wszystkie zdjęcia wykonywane są przez nas. Pomimo tego, podczas wykonywanie zdjęć mebli w tym samym kolorze natomiast w różnych porach dnia zdarza się, że zdjęcia mogą sugerować różną barwę co nie jest zgodne z prawdą. Jeżeli w opisie jest taka sama nazwa koloru oznacza to, że kolor będzie taki sam.

Polecamy korzystanie z bocznych filtrów podczas wybierania mebli, pozwoli to Państwu zaoszczędzić czas i własciwie, wedle własnych oczekiwań łączyć meble, serie. Przykładem może być użycie filtru kolorystycznego co pokaże Państwu wyłącznie meble w takiej samej bądź bardzo zbliżonej kolorystyce. 

6. Rabaty indywidualne, kody rabatowe, promocje

Dostałem kod rabatowy ale nie działa, nie pomniejsza wartości zakupów ?

Najczęstszym powodem jest błędne wpisywanie kodów, prosimy spróbować ponownie zwracając szczególną na poprawność kodów. II powodem może być próba użycia kodu na przedmioty objęte promocją - w takim przypadku kod nie będzie dział i nie pomniejszy wartości. W przypadku gdy w koszyku będą znajdować się zarówno przedmioty będące w promocji sklepowej jak i te nie objęte promocją wartość rabatu zostanie odjęta wyłącznie od przedmiotów niepromocyjnych.  

  

7. Sprzedaż na miejscu, wzorcownia, salon meblowy

Czy można do Państwa podjechać i zobaczyć meble na żywo ?

Tak można lecz przed przyjazdem ( najlepiej z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym ) należy się z nami skontaktować i wskazać przedmiot / y którym jesteście Państwo zainteresowani. Najprościej wskazać kodem produktu który jest unikalny dla każdej pozycji w naszym sklepie internetowym a który znajdziecie Państwo na karcie produktu ( karta produktu to to miejsce gdzie jest np opis produktu ). Prosimy również zwrócić szczególną uwagę na status dostępności danego produktu, możliwość obejrzenia dotyczy wyłącznie tych produktów które w swoim statusie mają informację, że są na magazynie.

  

Czy jeżeli przyjadę, bez wcześniejszego wskazywania interesujących mnie produktów, będę w stanie zobaczyć jakieś meble, dekoracje ?

Nie, obecnie nie prowadzimy wzorcowni stacjonarnej. Jeżeli natomiast jest chęć obejrzenia produktu na żywo nie ma z tym problemu. W tym celu należy dzień wcześniej zadzwonić i wskazać co się będzie chciało zobaczyć, kupić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl